Musik.

Vad skulle man göra utan musik, alltså - jag kan lyssna på all slags musik helt seriöst.
Inte för att jag sitter och dunkar opera direkt, men rock, hiphop, 60,70 & 80 tals musik tex.
Ja fyfan allting, ska få några cd-skivor av Elin imorgon så ska jag bränna över lite musik på dom, som jag kan ha när jag övningskör, inte för att jag typ övningskör längre - kan typ redan allting (hur man kör alltså).

Måste bara vänta 6 månader, 1 vecka, 1 dag - tills jag får mitt körkort. Drygt att fylla år i november helt seriöst.
ÅH vill bara ha mitt körkort nu, så jag kan glida runt, slippa gå och åka buss vart man än ska.

Sen har jag en dröm, jag vill flytta ut på landet igen. Det är ju så jälva skönt där, speciellt på sommrarna. Behöver inte bry sig om grannar, kan ha hur hög musik som helst osv. Ha ett fett stort garage osv.
Och en som jag, har jävligt svårt att sitta still, måste ärvt det av pappa - men jag måste arbeta/göra någonting hela tiden. Vill bara flytta tillbaka till landet, ett fett nice hus, stor tomt som man kan sköta, pool, STORT garage med alla mina lik där. (kommer komma bilder på alla mina bilar på lördag/söndag för alla står hos morfar just nu när jag bor i lägenhet). Sen på sommrarna, kan man ha feta poolpartyn, stora fester med massor av folk. Grilla dricka öl och bara njuta.

A vet inte mer vad jag ska skriva, tror jag ska gå in på blocket och svenskfastighetsförmedling och kolla bilar och hus.
Jag var föresten jätte duktig med disken och så städade jag lite innan, så tror pappa kommer bli glad när han kommer hem imorgon, måste dock städa mitt rum lite också. Annars kommer han bli agro.

Aja hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0