Lördags.

Började med att jag trodde jag skulle få övningsköra, men så blev det inte - så jag drog hem i onödan.
Men jag mötte min bror på stationen på morgonen för han kom från stan för han hade varit med några polare i Farsta. Vid statioen träffade jag på Robban Edholm och hans syster och hennes kompis. Kommer dock inte ihåg vad dom heter. Men sen kom min bror och jag sa hejdå till robban, jag och min bror började snacka om en affärs idé som jag hade tänkt på tidigare på dagen / fredagen. Som jag inte kan avslöja här dock.
Så vi åkte upp till valsta centrum för min bror och pappa skulle klippa sig, sen när dom var nyklippta gick vi och handlade, sen drog vi hem och började med maten.
Ville att Elin skulle komma, och det gjorde hon också :) så när hon kom hade hon med sig många goda jordgubbar.



Sen så åt vi mat, sen började vi tjocka oss med glass, chips och jordgubbar. Blandade allt i munnen det var skitgott.
Sen så började Sverige - Bosnien som jag ville kolla på - så vi kollade på den :)
Sverige vann med 4-2 efter mål av Toivonen, Olsson x2 och Berg. Dock släppte sverige in ett tur mål, det första kunde man inte göra så mycket åt direkt.



Sen låg vi och myste resten av tiden efter matchen för Elin skulle hem sen. :)



och då tog vi några egobilder på oss själva som blev jätte cute, dock vet jag inte vad som hänt med Bild nummer 2 på oss. Blev konstiga kanter på något sätt. Aja den är fin endå!

Sen följde jag med henne till stationen för jag är en sån gettleman.
Sen drog jag hem och sussade. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACKTACKTACK, SKIT FINA BILDER PÅ MIG -.-!!!!!!!!!!!!!!1

2010-05-31 @ 12:20:03
URL: http://eelinsjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0