Kommer igång igen med bloggandet.

Tja, Kristian här. Som om ni inte viste det redan liksom ;).
Varit fullt upp sen jag flyttat upp faktiskt, har haft mycket för mig. Men lovar att jag ska sköta mig bättre med uppdateringen denna gång, för att få tillbaka mina läsare.
Har pimpat min header och bakrundsfärg med lite sommarfärg, fick all hjälp av http://fridamelinas.blogg.se/ som förklarade hur man skulle göra. För jag kan inte sånt här om bloggar. Hade dock låtit min älskling gjort allting om hon hade varit vaken, men hon ligger och nanar som jag också borde göra faktiskt. Men nu vet jag till nästa gång jag ska göra någonting med min header osv, men kommer fortfarande behöva hjälp med olika färgkoder ;).

Kan lika bra börja att berätta om hur min dag varit, bra att börja på en måndag tycker jag.
Jag träffade Emil runt 11-12 någon gång då han blev klar på körskolan, synd gick det inte bäst för honom där, men han hade jävligt bra resultat för att inte har pluggat på teorin. Tur var det inte något prov direkt.
Efter det så drog vi vidare in till stan, för både jag och Emil skulle köpa kinatofflor, för mina har blivit helt utslitna.
Sen när vi gjort det, frågade vi varandra vad vi skulle göra då, så vi drog upp till Måby och frågade lite om dom bilarna dom ska till skroten, och så kollade vi om det fanns någonting att ta på bilarna där. Kan ju finnas reservdelar.
Efter det så ringde jag pappan min, och frågade när han skulle komma hem, för ville övningsköra.
Han kom hem en halvtimme efter det samtalet, så vi åt, sen fick jag köra till knivsta och tillbaka. Riktigt skoj, längtar verkligen till jag får mitt körkort, den 4 november.

Kommer komma ut bilder på bilen jag kör (Volvo S80) och så ska jag bjuda på min Toyota Camry, riktig snygg kaross på den bilen alltså, ser ut som en streetracing bil. Ska fixa iordning den, pimpa den lite, så jag har en bil när jag är 18. Så kommer jag och Emil åka med våra bilar, han har en Honda Prelude (stavning?).
Och så får robban ligga efter oss med sin mammas bil ;).

Imorgon ska jag möta upp Emil tidigt på morgonen för sedan ska vi åka ner till arlanda gymnasiet och kolla på när dom spelar boll, alla 9or i Sigtuna Komunn. Sen ska vi dra vidare hem till honom och läsa teori och mecka lite med hans honda. Sen kommer robban lite senare på kvällen och hämtar upp oss så ska han få visa om han är värd sitt körkort eller inte. Rutorna nere och högsta på radion, det kommer bli awesome. Haha.

Bilderna på bilarna kommer nog inte komma fören lördag, då jag ska till min morfar och fixa med Toyotan lite, den står hos morfar eftersom vi inte har något garage i denna nya lägenhet. Önskar man bodde på landet igen, med riktigt stort garage. Har fått tillbaka mitt meckar intresse igen som fan. Askul med motorer. Iaf som är på 4 ljul.

Nej nu blir det nog sängen, ska upp och väcka pappa klockan 5 imorgon för han vet inte hur han stället klockan på sin mobil -.-'. Sen blir det somna om i 3 timmar för sen kommer Emil. Men har en känsla av att Emil kommer försova sig så behöver nog inte gå upp fören 10 eller något sånt gulligt.

Kommer vara duktig med att ta bilder vad jag gör på dagarna föresten så ni har någon att skratta åt eftersom jag skriver så tråkigt :)
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0