Igår.

Igår så firade jag och Elin 8 Månader, vi var först hemma hos henne och åt lite frukost, men sen ville hon vara hos mig så vi drog till mig. Vi tittade på Dear John typ, den var inte så bra som alla sa enligt mig. Sen så ringde Bell och Sara och ville att vi skulle dra ut, så vi drog ut med dom, åt massor med fågelfrön.  Fett goda - var fett länge sen jag åt såna. Sen drog vi till centrum och köpte dricka, medans bell träffade en ny kompis.




Sen när vi gick ut från centrum, var det typ något bråk mellan väsby och valsta. Men det var bara tjejer dock. Men ingenting hände. Sen träffade vi någon "mano?" som ville att vi skulle kolla på teater inne på valsta skolan. Så vi drog dit men det väntade massa sång framträdandet först. Och det var nice, teatern också.



Kanske inte den bästa bilden men det var bild på dom två bästa sångarna där enligt mig.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0