Idag.

Började med att jag trodde jag skulle vara med Emil för jag hade sagt det till honom. Men jag hade RÅKAT lova Elin samtidigt. Men hoes b4 broes ;) Så jag var med Elin idag med.

Men innan jag träffade Elin så har jag kört i kanske 2 timmar idag, körde nämligen till vallentuna och tillbaka. Men en liten fika rast hos morfar då jag tog kort på min Toyota och bild på volvon jag kör. Som är pappas.



Pappas Volvo S80 - 170 Hk



Min Toyota - 190 Hk
. Som ska stylas lite, eller så ska jag sälja den, är inte så sugen på att ha en riskokare. (no Offence)

Sen så drog jag till Elin, och det var morsdag idag och Elin hade inte gjort någonting förutom att sitta i soffan denna dag. Så jag sa till henne, nu städar vi ditt rum. Så gjorde vi det. Sen drog vi ut och träffade Alex och Emil. Sen så köpte Elin ett kort till sin mamma, och jag och hon plockade några blommor som hon blev fett glad över.
Sen så gjorde Elins mamma mat när vi kom hem, så vi åt. FETT gott som vanligt. Lax med pasta, var faktiskt gott.
Sen åt vi tårta hela familjen + jag och Tatchino då.

Sen kollade jag och Elin på Lars Lagerbäcks match mot Colombia. Som slutade 1-1 fett tråkig fotboll. Lars Lägerbäck är verkligen en dålig tränare. Medans vi spelade vänd 10an, som jag vann 5-2 i omgångar.
Sen var det dags för mig att dra hem så jag fick en cool påse där det står, AIK GULD 2lax9 som jag ska spika upp på min vägg.

Nu sitter jag här med en kall Mariestads som nog är min nya favorit öl.
Ska snart sova för ska gå och fråga om jobb på coop och lite sånt imorgon.
PUSS GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0