Hemma hos Elin.

Gick inte upp klockan 7 imorse som jag sa att jag skulle göra, gick nämligen upp vid 20 över 9. Hoppade in i duschen och direkt ner till Elin. Nu siiter jag och väntar på att Elin ska göra frukost åt mig.
Hon sitter och äter keso, men jag får inte smaka NEEJ. Jag får vänta på mina mackor som är i brödrosten, men ska tvinga henne att bre dom.

Mina drömmer inatt btw var helt psykade, började med att jag och Emil gick igenom en bastu med massor av duschar där det stod massor av tjejer och duschade. Konstig dröm, vaknade dock snabbt upp ur den för min bror väckte mig med hardstyle musik. Den andra drömmen sa pappa till mig att han inte älskade mig längre så jag gick in i skogen och grät, men då kom min älskling i drömmen och sprang efter mig, fett cute haha.
Nu ska jag äta min frukost, och sen ska jag mysa med älsklingen för vi har varit ihop i 8 månader.
Uppdaterar ikväll. Puss!



Gammal bild när jag skickade rosor till min älskling. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling du är det bästa som finns i mitt liv, jag tackar dig för allting du har gjort för mig. Jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva, du och jag föralltid baby! <3

2010-05-26 @ 22:10:35
URL: http://eelinsjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0