Grym dag.

Tjenare, har inte varit hemma idag så har inte kunnat uppdatera. Önskar att man hade en mini-data ibland så man kunde va snälla mot er och uppdatera oftare. Men istället får ni långa inlägg när jag är ute hela dagarna. Kommer oftast uppdatera 1 långt om dagen, och ibland något extra också.
Men licksom det är sommar, men vill ju vara ute och få färg.
Men idag var det inte någon sol, så långt ögat nådde, nej jag började dagen att gå upp vid runt halv 10. Fixade mig och drog och mötte Emil vid arlanda gymnasiet, för vi skulle kolla på fotboll eftersom vårat liv är ju så menningslöst och vi gör endå ingenting på dagarna. Så vi drog ner och kollade som sagt, Ekilla, Central, S:t Olof, SSHE(?) och Bergius och Valsta såklart spelade. Vi tröttna efter typ 4 matcher eftersom det var så jävla kallt idag, blåste nordan.
Vi träffade Ello där så vi satt med honom, sen kom min brud dit och värmde mig lite, men det var jag som fick värma henne mest faktiskt. Sen kom Emils brud och dom drog hem till honom, så jag och Elin drog hem till mig och bara chillade till halv 5 då jag följde med henne hem.

Drog upp till Arlanda för att möta luschen då, han hade med sig sin boll, så vi stod där på terminal 4 som två mongos och sparka boll till varandra. Vi väntade nämligen på Robban, men sen ringde han och sa att vi skulle möta honom Märsta station, så vi tog bussen ner dit. Men när vi kom ner dit sa han att han skulle komma om en halv timme typ. Så vi drog upp till Ekilla skolan och spelade på deras konstgräs plan. MEN sen kom han till slut med en citra och vi cruisa runt, tills hans skulle möta någon och då var vi tvugna att gå ut, så vi satt och väntade på honom i nästan två timmar tills han kom tillbaka. Och när han kom tillbaka skjussade han bara hem oss. Men det var riktigt roligt.
Och grattis robban till körkortet igen, även fast jag vet att du inte läser min blogg.

Om 25 minuter så har jag och min älskling varit ihop i 8 månader. Och jag älskar henne mer än allt.
Så vi ska vara imorgon och mysa, så kommer nog inte uppdatera fören på kvällen. Men ska föröska ta några bilder så ni får se vad vi hittade på imorgon.
GLÖMDE att ta bilder idag, men men - sånt som händer.

NU ska jag sova för ska upp klockan 7 och fixa mig typ, sen ska jag åka till Elin, för jag vill vara hos henne imorgon :$

Snipsnapsnup så va sagan slut!



Vet att du inte diggar denna bild för dina fingrar ser långa ut enligt dig, men jag älskar varenda kroppsdel av dig. Även dina onormala långa fingrar :) PUSS baby! 8 månader ska bli föralltid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HAR INTE LÅNGA FINGRAR EGENTLIGEN!!hahah

2010-05-27 @ 07:30:33
URL: http://eelinsjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0