Godmorgon.

Gick dock upp vid 11, men jag har städat hela huset nu på morgonen, så pappa blir glad när han kommer hem.
Diskade gjorde jag dock igår, men idag ställde jag in allt i skåpen när det var torrt, sen damsög jag köket, matrummet, mitt rum, brorsans rum, toaletterna och hallen. Sen tvättade jag toaletterna som inte var direkt fräscht.
Sen så gick jag och duschade för jag var klar ju, sen så klädde jag på mig, och gick till affären med bror min som fick köpa snus för jag har inte haft något nikotin sen igår vid typ 17 - skitjobbigt. Så märkte jag att kronan har fått en ny dosa som var rätt cool, eller den kanske inte är jätte ny men har inte snusat kronan på ett tag eftersom jag snusat general.




Idag ska jag väll ta det lugnt med Elin om hon fortfarande vill, inte för att jag har gjort någonting denna gång. INTE MITT FEL.
Så vi ska typ kolla film och talang 2010 om vi får ha tvn idag dvs.
A det kommer bli min fredag, jag har typ blivit nykterist nu för tiden, är inte lockad av alkohol längre.
Och så ska jag börja spela fotboll i Rorsersbergs B-lag med Emil troligtvis.
Kommer bli sjukt roligt hoppas jag.

Ja vad finns det mer att skriva, tror inte jag kommer uppdatera mer idag, vi får se om jag orkar göra det hos Elin, inte för att det är så många som sitter inne och läser bloggar på en Fredag direkt. Och jag vet inte om jag ska ut till morfar på lördag för pappa ville övningsköra med brorsan så han och jag ligger lika, fan vad arg jag blir.
För det första så är han inte ens en liten bit intresserad, och för det andra så kommer han aldrig komma ikapp mig för jag kör som en gud på gatan.

Aja peace ha det bra i slutet av dan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0