Fredags.

I fredags bestämde jag och Elin för att ha en mysdag, för orkar inte vara ute med allt fullt folk.
Så vi köpte godis och läsk, och kröp ner och kollade på I love you, man! och Talang. Riktigt mysigt, sov över där också och det är lika underbart att vakna upp bredvid det vackraste som finns som att somna bredvid. För drömmer man en mardröm så finns hon alltid där och kan trösta mig. Men det värsta är att min älskling är så morgon pigg, fast det är bara bra för jag gillar att komma upp i god tid.

Träffade också Stock & Albin vid stationen som frågade mig om jag kunde köpa cigg. Eller Albin gjorde det iaf. Fyfan vilket liv det kommer bli när man är 18 och ska gå och köpa åt alla människor, men ska fan ta en 20:a för varje paket/dosa jag ska köpa.

Sen drog vi hem till Elin och myste, fick godmat av Elins föräldrar som alltid. Oavset vad någon säger - så är det så jävla god mat där att jag får damp! haha.

Snipsnap slut så va denna saga slut. Puss!



Har börjat skärpa mig att ta bilder varje dag på olika händelser, men det fanns inte så mycket att ta kort på denna dagen förutom våran stora skol med gotttttgodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0