Denna gryma dag.

Vaknade ganska tidigt, med att Emil smsa och sa att han och Robban stod och väntade med bilen. Så jag duschade rätt snabbt och klädde på mig kläder, klädde mig lite lätt för det var fett kallt ute märkte jag när jag gick ut.
Vi satte oss i bilen och gled ner till bilskolan där Emil skulle göra ett test, där han fick godkänt, grattis brorsan.
Men det var ju inte riktiga testet dock :( men snart kommer dit körkort bror!

Vi satte oss i bilen och gled mot Robban, för vi skulle käka lite. Så vi gjorde några mackor, och jag åt lite jordgubbskräm. Ekströms denna gång. Fett gott! Sen satte vi oss ute och chillade, vi gasade ihjäl en humla och några sorkar också. Sen hittade vi lite vin, inte som vi drack utan tar upp detta för boxen var fett fin, ska lätt köpa en sån åt mamma i födelsedags present eller något :)




Vi drack mycket läsk också så vi fick ta några många kisspauser på vägen hem. (bilden är från några dagar tidigare, men man ser mitt kiss, och man ser Emil kissa just nu).



Sen drog vi hem till Emil för att titta vad som ska göras på Hondan han har, den är fett fin, och det kommer bli fett grymt till slut. Robban tvättade hans bil, medans jag hjälpte Jerry (Emils pappa) med att skruva lite, för vi satte upp en flagstång, och sen tog vi ner grannens med, det var inte så jobbigt för vi var 6 pers. Men jag var BÄST och STARKAS som alltid.


Sen skulle Robban göra någonting med bilen så han lämnade av mig och Emil vid Ekilla, där vi spelade lite boll.
Vi träffade några små polare, runt 8 pers som vi spelade volley med. Jag blev ärslad först, sen Emil, sen blev en liten tjej det, men då fick man inte skjuta :(.
Sen skulle jag göra en bicakleta som slutade såhär.



Gör jätte ont. Sen spelade vi match mot dom, och jag och Emil låg under med 2-0 då vi vände det till en vinst på 5-4 :)
Sen åkte jag hem, och Emil hem till sig, så nu sitter jag här, och jag ska gå och diska nu, sen ska jag typ sova, är helt slut.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0